Як стати популярним блогером в Instagram?

Як завести Instagram аккаунт, здатний залучати аудиторію і приносити гроші? Розкриваємо секрети.

Блогінг увірвався в життя людей стрімко, без дозволу і попередження. Майже кожен знає, у якого блогера знайти інформацію про beauty-новинки, а у кого почитати про подорожі або handmade. Отже, як стати крутим блогером? Давайте розбиратися разом.

Як думаєте які найпопулярніші майданчика для блогінгуна сьогодні? Це Instagram і YouTube. З першої соцмережі і почнемо розмову, а до відеоблогів повернемось в наступний раз.

Яку тему вибрати для ведення блогу?

Для початку потрібно зрозуміти, в якому жанрі і стилі вам хотілося б вести блог. Від вибору ніші залежить те, як ви буде сприйматись аудиторією. Як знайти ту саму ідею, яка буде цікава іншим користувачам?

Тема вашого блогу безпосередньо залежить від того, що ви любите і чим цікавитеся. Вам повинно бути в кайф те, що ви робите, так як блогінг — це робота, яка вимагає величезної віддачі.

Який з цього висновок? Відштовхуйтеся від своїх інтересів! Якщо у вас є кіт і ви від нього кайфуєте, нехай у вас буде котоблог. Любите гарні текстури? Зробіть блог, в якому будуть фото різних порід деревини, бетону, тканини, керамічної плитки. Питання в тому, як ви подаєте вашу тему, як оформляєте, як пишете.

Ось блоги, які можуть здивувати вас оригінальністю:

Це яскравий приклад того, як пристрасть до подорожей втілилася в блог під смачним соусом (кількість підписників аккаунта вже перевищило 6,5 млн). Не знаємо, як народилася ідея саме #followmeto, але задумка вдалася. Якщо перейдете за хештегом, то знайдете безліч прикладів з аналогічними фотографіями.

Пам’ятайте, вище ми писали про різні текстури? Перед вами відмінний приклад того, як це можна реалізувати. У центрі кожного кадру — ноги, зняті з висоти людського зросту. Кому-то це може здатися дивним. Проте аккаунт популярний: сьогодні на нього підписано понад 80 000 чоловік.

А це один з найулюбленіших нами форматів — «ні про що і про все». Тут є і пейзажі, і їжа, і подруги. Примітна особливість — все яскраве і смачне, яким воно і повинно бути. Напевно, саме тому аккаунт користується великою популярністю (на нього підписано близько 800 000 чоловік).

Як ви вже зрозуміли, тема блогу може бути абсолютно будь-який. Головне — щоб вона вам «заходила». Якщо з ходу складно сказати, чим би ви хотіли ділитися з аудиторією, спробуйте відштовхнутися від типів блогів, які сьогодні найбільш популярні.

Які бувають види блогів?

Особистий блог (lifestyle-блог)

Тут ви можете писати про що завгодно: хобі, подорожі, сім’ю, відпочинок. Ви показуєте себе і своє життя читачам, діліться думками на певні тематики: політика, мода, краса. Для просування такого блогу не потрібні спеціальні навички. Досить знайти схожі за тематикою блоги і домовитися з їх власниками про можливість розміщення гостьових постів.

Ловіть круті lifestyle-блоги:

https://www.instagram.com/p/B0i9QUuHYJu/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/B0c6P7foXA9/?utm_source=ig_web_copy_link

Блогери з нашого файного міста, а кількість підписників практично досягає 300 000 чоловік у Валерії, та близько 260 000 у Наталі, що варто зауважити, до речі, багато. У чому секрет цих блогерів? В відкритості і бажанні ділитися з підписниками найпотаємнішим — зворушливими моментами свого життя.

Бізнес-блог

Рішення для власників бізнесу, які хотіли б бути ближче до своїх покупців. В такому блозі ви можете писати про сам продукт, давати корисні поради. Наприклад, ви продаєте аксесуари чи косметику . Тоді давайте підписникам поради про те, як правильно робити макіяж.

Один з наших улюблених профілів в цій тематиці (більше 60 000 підписників):

В профілі показують увесь асортимент магазину і роблять це дуже стильно. Підписник може розглянути всі деталі, дізнатися ціну і розміри, не заходячи в магазин.

Нішеві блоги

Історія про візьконаправлену тематику. Наприклад, ви любите себе та здорове харчування, чому б не почати вести блог, присвячений цій тематиці?

Ось крутий приклад:

https://www.instagram.com/p/BxpaBO6oN9d/?utm_source=ig_web_copy_link

На аккаунт підписано близько 125 000 користувачів. Під кожним фото опис продукту / інгредієнта (якщо такий є), і найголовніше правильні та перевірені поради. Правда про рекламну продукцію та цікава подача матеріалу не залишають байдужими підписників.

Медіа-блоги

Якщо ви круто фотографуєте, знімаєте відео, то це точно ваш формат. Головне — показувати аудиторії все, що ви бачите крізь об’єктив телефону.

https://www.instagram.com/p/B0RQBSpggIg/?utm_source=ig_web_copy_link

Наприклад, Олег Балюк — хто ще покаже таку фотозйомку, яка так хвилюватиме аудиторію. Близько 50 000 підписників і профіль, який зачаровує своїм професіоналізмом.

Тепер, визначившись з темою і типом вашого блогу, варто перейти до контенту, його організації та оформлення. Начинка блогу — саме те, за чим приходить аудиторія. Можна скільки завгодно накручувати підписників або платити гроші за розкрутку, але з неякісним змістом все це буде даремно.

Що робити, щоб аккаунт почав продавати?

Плануйте контент

Так-так, блогінг — це не просто зробити фото в Instagram або зняти відео і викласти його на YouTube. Це складна і рутинна робота, коли вам потрібно заздалегідь спланувати контент. Подумати, що буде цікаво читати іншим користувачам.

Ваш контент повинен виходити регулярно. Простіше кажучи, ви повинні задати аудиторії якийсь ритм, розклад, за яким будете публікувати пости. Це як серіал, тільки ваші підписники будуть чекати від вас в певний час нову фотографію. Намагайтеся утримувати планку — хоча б один пост в день. Скажімо з власного досвіду, це працює. Коли починаєш постити регулярно, пости набирають більше активностей, вас бачать, до вас приходять підписники.

Якщо говорити про час постингу, враховуйте, в який час підписники найбільш активні. Наприклад, статистику по днях тижня і часу доби можна подивитися, якщо у вас в Instagram створений бізнес-аккаунт. Завдяки цьому ви будете точно знати, в які дні і час краще викладати пости, щоб вони набирали максимальну активність.

Використовуйте єдиний стиль

Для чого це потрібно? Так ви будете виділятися в стрічці своїх же підписників, а ваш профіль буде виглядати гармонійно. Єдиний стиль може бути досягнуто кількома способами: зйомка в стилі flatlay (пам’ятаєте розкладки на горизонтальному тлі?), Єдина колірна гамма, присутність на всіх фото одного і того ж об’єкта.

«З досвіду скажемо: цього можна навчитися, якщо на старті приділити достатньо часу планування контенту. До речі, є програми, які відразу ж вибудовують сітку вашого профілю (про це трохи далі), і ви відразу можете бачити передбачуваний зовнішній вигляд аккаунту».

А поки надихніться прекрасними добірками фото в єдиній стилістиці:

https://www.instagram.com/p/B0OkZTXCMo5/?utm_source=ig_web_copy_link
View this post on Instagram

Ми формуємо смак протягом всього життя. Це залежить від того, де ми живемо, які люди нас оточують, що ми дивимося, читаємо. ⠀ Навіть те, як ми проводимо вільний час впливає на наш смак. Адже можна дивитися передачі по ТВ), а можна увімкнути красиве чи розвиваюче відео на YouTube, та отримати «дозу» натхнення. ⠀ На людей добре впливає спілкування з людьми, які мають особливий смак. Навіть блогери, яких ви читаєте – це люди, які вас розвивають. Не має бути навпаки! ⠀ А ще варто «надивлятись» на красивий одяг та його поєднання. Рано чи пізно це оформиться у власне бачення та унікальний стиль. Адже все, що нас оточує неймовірно впливає на ці поняття. ⠀ Я навіть колись читала, що люди, які живуть в архітектурно красивих містах мають кращий смак від тих, хто живе на окраїнах. ⠀ Але! ⠀ Не спішіть засмучуватися, якщо ви живете в естетично непривабливому місці. Або люди біля вас не такі «смачні» для очей, як хотілось би) ⠀ У всіх нас завжди залишається Pinterest, інстаграм, література, глянці, улюблена музика. Все це, вважайте, ваше оточення. А в 21 столітті нам точно повезло із джерелами натхнення. Дякую, інтернет. ⠀ Саме тому я так ретельно підписуюся на гарні акаунти в інстаграмі, пам‘ятаєте?) Бо моя стрічка має мене надихати. ⠀ А ви? Чим ви надихаєтесь? За бажанням, відмітьте тут навіть акаунти, які впливають на ваш стиль і смак. ⠀

A post shared by ALINA FRENDIY (@alina_frendiy) on

Додавайте фото текстур

Не бійтеся поєднувати різні тканини і предмети. Хочете знімок на тлі білих простирадл доповнити квітами і пледом — сміливіше, ваша фотографія тільки оживе від цього.

«Взагалі, займаючись блогінг, ви перетворитеся на Плюшкіна, який буде збирати папірці і камінчики для красивих фото. А ваші рідні та друзі будуть займатися тим же на ваше прохання.

Для натхнення:

Робіть фото при денному освітленні

Денне світло — мантра, яку повторюють всі блогери. Якщо ви робите акцент на фото, то денне світло — ваш робочий інструмент. Так-так, влітку вам доведеться ховатися від яскравих променів, а взимку шукати хоч яке-небудь джерело світла.

Всі фотографії з цього аккаунта зроблені при денному світлі:

Створюйте stories

Сила stories в Instagram — це можливість привернути увагу аудиторії і, як наслідок, збільшити залученість підписників. Відео-контент — бос серед інших різновидів контенту. Він диктує канони і тренди. Вже така наша сутність, що ми любимо дивитися, як живуть інші. І в stories ви, як раз, можете показувати свої будні. Крім того, це відмінний варіант для тих, хто не хоче руйнувати єдиний стиль свого аккаунта. Знімаємо, викладаємо і радіємо залученості.

Залучайте нову аудиторію

Найбажаніше для будь-якого блогера — це аудиторія. Тут є два варіанти: залучати платно, благо Instagram таку можливість дає, або залучати безкоштовно (що теж реально, повірте). Щоб привернути безкоштовно, потрібно емоційно вкластися в блог. Ваш пост повинен стати королем контенту, щоб аудиторія сама на вас підписувалася.

Об’єднуйте людей

Завжди тримайте в голові той факт, що вам необхідно об’єднати навколо себе людей. Ви фактично створюєте співтовариство, яким будете управляти. Це складно, потрібно завжди залишатися на зв’язку зі своїми підписниками. Але це важливо і потрібно, якщо хочете завоювати любов і довіру аудиторії.

Ставте теги

Так, вони круто працюють в Instagram. Ви можете віднести свій пост до будь-якої тематики, що дозволить аудиторії знайти вас.

Перш за все, подивіться популярні теги у вашій тематиці. До кожного посту (з власного досвіду) потрібно прикріплювати щонайменше п’ять тематичних тегів, але зловживати ними не варто. Обов’язково в хмару тегів додайте унікальний, щоб аудиторія могла відслідковувати по ньому як нові пости, так і старі. Додайте ще й суміжні вашій тематиці теги, які дозволять збільшити охоплення публікації. Але завжди тримайте в умі: щоб вас помітили, контент повинен бути унікальним і чіпляють.

У допомогу починаючому блогеру

У всіх блогерів свої секрети успіху, але, повірте, у кожного з них є арсенал інструментів, які використовуються для просування і залучення уваги аудиторії.

Ось корисна підбірка (всі ці програми є і на iOS, і на Android):

  • Inshot — для зйомки відео. До речі, в цій програмі можна робити і gif-анімацію, яка так популярна сьогодні.
  • AppForType — для тих, хто хоче розміщувати на фото красиві написи. До речі, з останнім оновленням з’явилася можливість створювати власні шрифти.
  • VSCO — впевнені, ви чули про це додатку. У ньому багато фільтрів, які дозволяють створювати унікальну кольорову палітру.
  • Snapseed — ще один додаток, яке дозволяє працювати з настройками фотографії більш точково.
  • Layout — сервіс, який створений самим майданчиком і допомагає своїм користувачам створювати колажі.
  • Boomerang — всіма нами улюблений Boomerang, що дозволяє створювати зациклені короткі відео.
  • Followers Tracker (тільки на iOS, але аналогічні є на Android) — програма, яка дозволяє відстежувати поведінку ваших підписників. Потрібна штука, якщо ви хочете збирати статистику.
  • Facetune — дуже крутий додаток по обробці фото, але тільки в платній версії. Можна працювати над текстурою фото, освітленням, тінями — рай перфекціоніста.

Звичайно, це не межа. У кожного блогера є свій пул порад, але, на наш погляд, це основа, без якої неможливо стати крутим блогером. Блогінг вимагає віддачі, і якщо ви будете вкладатися, то підписники відповідатимуть вам взаємністю. Так зостануться з вами сили і знання!

P.S. До слова, блог в Instagram може стати вашою відправною точкою в подальшому. Ви можете підключати і інші платформи, наприклад, YouTube. Але це вже зовсім інша історія…

Leave a Reply

Your email address will not be published.