Як розподілити контент між стрічкою, Stories і IGTV

Контент в Instagram можна публікувати в різних плейсментах: стрічці, Stories (в т. ч. прямі ефіри), та на відеосервісі IGTV. Звідси проблема: як правильно розподілити його по майданчиках, щоб не набриднути аудиторії і досягти високої залученості до кожного типу публікацій? Ми підготували невелику шпаргалку по можливостям і обмеженням внутрішніх плейсмент Instagram.

Отже, що варто розміщувати в кожному плейсменті, а від чого краще відмовитися?

Стрічка

Стрічка досить універсальна і підходить практично для будь-якого контенту як по типу (текст, фото, відео), так і за змістом. Однак важливо враховувати нюанси цього формату:

  1. В постах не вийде дати посилання на зовнішні ресурси (тільки в описі профілю). Якщо вирішиш розмістити в стрічці комерційний пост або, наприклад, анонс заходу, зверни увагу на цю особливість.
  2. Мода на супер естетику пройшла, проте стрічка, як і раніше є обличчям бренду. Загальний вигляд публікацій — одна з найсильніших іміджевих складових. Тому не рекомендуємо публікувати контент, який не відповідає іміджу компанії або недостатньо опрацьований: закулісся, UGC і т. д.
  3. Функціонал Instagram не дозволяє викладати в стрічку відео довше однієї хвилини. Якщо твої ролики довше, зверни увагу на IGTV і публікуй в стрічці тільки анонси.
  4. Всі пости, які ти публікуєш в стрічці, зберігаються в профілі. Тому не рекомендуємо розміщувати тимчасовий контент, який скоро стане неактуальним: наприклад, режим роботи магазину в святкові дні і т. п. залиш такий ситуативний контент для Stories.
  5. Товарні теги поки доступні тільки в стрічці. Використовуй їх, щоб привести користувача в картку товару.

Stories

Stories з’явилися в Instagram як відповідь на бажання аудиторії бачити «більше життя».

Для бізнесу це можливість не тільки показати будні компанії, але і розважати, залучати і конвертувати аудиторію в відвідувачів сайту.

Який контент розміщувати:

  1. Анонси, комерційні або інформаційні пости з посиланням на сайт (доступно для бізнес-акаунтів з аудиторією 10 000+);
  2. Все, що ти вважаєш важливим показати аудиторії саме зараз, але у тебе немає часу / можливості зробити цей контент привабливим і відповідним іміджу компанії;
  3. Тимчасові акції, оголошення, результати конкурсів і інший контент, який з часом стане не актуальний;
  4. «Життя» твого бренду: бекстейдж, робочі будні;
  5. Контент, для якого підходить додатковий функціонал Stories: зворотний відлік до закінчення конкурсу, погода, актуальна для туристичної тематики та ін .;
  6. Анонси постів з стрічки для додаткового охоплення;
  7. Зворотній зв’язок від аудиторії: призначений для користувача контент, голосування, питання і відповіді на них, прохання оцінити якийсь продукт або пост, перелінковка з іншим аккаунтом, наприклад, коли ти робиш репост з профілю дилера в основний аккаунт;
  8. Акції, пропозиції, унікальний контент для обмеженої групи осіб (наприклад, за допомогою функції «Кращі друзі»);
  9. Візуали, до яких складно придумати розгорнутий опис, але ти розумієш, що користувачам досить і картинки.

Крім того, в Instagram користувач може спочатку подивитися всіх, хто виклав Stories, а потім самостійно вибрати, які з них йому цікаві. Відповідно, підписники, які регулярно переглядають твої історії, — це лояльне ядро ​​аудиторії. Для них буде актуальний контент, що підвищує лояльність і робить з них адвокатів бренду.

Прямі ефіри

Перевага цього формату — це фіксація трансляції в топі Stories і повідомлення для аудиторії. Проанонсує тему ефіру заздалегідь і вибери зручне для користувачів час. У такому випадку шанси зібрати потрібну кількість глядачів збільшуються.

Який контент транслювати:

  1. Онлайн-включення з заходів та інших офлайн-подій;
  2. Вибір і оголошення переможців конкурсів;
  3. Вебінари і лекції, в тому числі спільно з іншими спікерами або брендами;
  4. Навчальні марафони в форматі лекцій;
  5. Бекстейдж;
  6. Онлайн-тури по офісу, виробництві чи шоу-румі;
  7. Гарячі лінії, коли ти виходиш на прямий зв’язок з аудиторією і відповідаєш на питання.

IGTV

Телебачення допоможе зберегти важливі ефіри і ділитися роликами, що виходять за рамки лімітів стрічки і Stories. Ще один плюс: швидке посилання на канал буде завжди доступна з розділу «Актуальне» поруч із закріпленими Stories.

Який контент розміщувати:

  1. Відео уроки;
  2. Огляди продукції;
  3. Записи інформативних прямих ефірів (виняток — контент, який з часом втрачає актуальність, наприклад, оголошення переможців конкурсу);
  4. Іміджеві відео;
  5. Відеоблог, де простір для вашого креативу майже нескінченний.

Про розподіл контенту між плейсмент варто задуматися на етапі формування стратегії просування. Якщо ти ведеш SMM силами власної команди, пропиши контент-стратегію для Stories, стрічки і IGTV разом з основною. Якщо формуванням стратегії займається підрядник, ідеальним варіантом буде розробити розбивку по цим плейсмент на старті співпраці. Надай команді достатньо інформації про компанію, продукти, послуги та контент, який є у твоєму розпорядженні. Без спільної роботи і участі замовника створювати і просувати контент в Instagram вкрай проблематично.

Leave a Reply

Your email address will not be published.