Scroll to top

E-mail маркетинг

Зараз у нас переважає емоційний вибір. Тобто, споживача цікавить, що зробить його класним? Що виділить з натовпу? І тут у нас ЦА (цільова аудиторія) — це безпосередньо особистість.

Тобто, ми повинні тиснути на якісь особистісні цінності, персоналізувати свій рекламний посил і маркетинг в цілому.

Саме тому email-маркетинг дуже актуальне. За допомогою листів, ми можемо особисто звернутися до клієнта, дізнатися якісь його цінності, інтереси і донести потрібну інформацію.

Переваги email-маркетингу наступні:

• прямий контакт;

• високий показник ROI (ми можемо вкладати невеликі гроші, але отримувати хороший результат);

• повний контроль на всіх етапах;

• простота у використанні;

• низька вартість.

Related posts

Post a Comment

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *