Бери і роби: 10 готових ідей контенту для Facebook

Якщо за кордоном Facebook використовують в основному для неформального спілкування, то у нас ця соціальна мережа вважається «ділової», а тому як найкраще підходить для просування брендів. Чим наповнити бізнес-профіль, щоб отримати лаври компанії, якій можна довіряти? Читайте в статті.

Зробіть репортаж «Один день з життя компанії»

Він може бути очима співробітника, новачка або гостя, який потрапив на екскурсію. Додайте відео, фото і подробиці, про які читачі можуть навіть не здогадуватися. Покажіть офіс і процес виробництва.

Покажіть день з життя співробітника

Це ще одна варіація репортажу з місця події. Попросіть фахівця описати все, що з ним відбувається протягом робочого дня, розповісти, яку роль він відіграє у створенні продукту і що допомагає йому бути ефективним. Як і в будь-який портретної замальовці, тут важливі деталі. Навіть стіл і блокнот героя можуть багато про нього розповісти.

Якщо компанія невелика, спробуйте розповісти про співробітників в дні їх народження. Вб’єте відразу двох зайців: це і приємне привітання з визнанням заслуг, і можливість познайомити клієнтів з експертами компанії.

Опублікуйте правила життя засновника

Будь-яка компанія — це відображення цінностей, принципів і харизми її лідера. Крім того, що такий контент цікавий аудиторії, при правильному піарі історія може зацікавити ЗМІ.

Реагуйте на події в галузі

Класно, якщо ви зможете не просто зробити рерайт, а пропустити інфопривід через себе. Наприклад, поділитися передісторією питання, висловити думку, дати прогноз про те, як зміни вплинуть на ринок.

Репостіть чужі пости

Публікації співробітників і колег по цеху, пости конкурентів, з якими хочете подискутувати, цікаву інфографіку та інші корисні матеріали. Незважаючи на ділову спрямованість, Facebook — це, перш за все, про людей.

Опублікуйте офіційну статистику

Яких результатів досягла компанія за рік або всю історію існування? Що користувачі можуть дізнатися про себе як про покупців? Використовуйте накопичені дані, щоб виділити себе на тлі конкурентів.

Зруйнуйте міфи про компанію та продукт

Зробіть серію публікацій про стереотипи в бізнесі, які заважають вам достукатися до аудиторії. Обробіть заперечення і розкажіть, як все є насправді.

Діліться легендами і притчами у вашій тематиці

Наприклад, рекомендаціями для бізнесменів від колег з 18-19 століття: старовинними прийомами, стратегіями та ідеями. Все нове — добре забуте старе і, як мінімум, привід для обговорення.

Публікуйте історії смішних, страшних і безглуздих випадків

Щоб витягнути їх з кулуарів, киньте клич по компанії або організуйте мозгоштурм. Якщо боїтеся образити байками почуття клієнтів та партнерів, ідеї можна згенерувати навіть на порожньому місці: влаштувати публічне змагання з колегами або суперечка.

Публікуйте новини компанії

Звучить банально, але багато хто обмежується лише нотатками продажного характеру, забуваючи про іміджевий контент. Тим часом, відкритість добре працює на HR-бренд і довіру до компанії в цілому.

Ось кілька ідей інфоприводів, гідних уваги:

  • Нагороди, сертифікації, рекорди.
  • Вакансії.
  • День народження компанії / співробітників / продуктів.
  • Відкриття нових відділень / офісів / магазинів.
  • Кадрові перестановки.
  • Запуск акції, марафону.
  • Запрошення на заходи за участю бренду і т. п.

Якщо новина коротка, розмістіть її цілком. Довгі краще давати анонсом з посиланням на сайт. Головне — зробити залучаючу підводку, з якої зрозуміло, навіщо цю замітку варто прочитати. Правило корисного і цікавого контенту ніхто не відміняв.

Основу для роботи ми вам залишили, тому вперед до креативу разом

Leave a Reply

Your email address will not be published.