Scroll to top

11 ідей для email-стратегії, які підірвуть ваші продажі

11 ідей для email-стратегії, які підірвуть ваші продажіГрамотна email-маркетингова стратегія — запорука високих показників відкриттів і конверсій.

Вона допоможе продавати товари і послуги, підвищити середній чек і збільшити лояльність аудиторії. Це пов’язано з тим, що розсилка враховує смаки та інтереси передплатників. Вони отримують тільки ту інформацію,
яка їм цікава. Тому вам варто приділити цьому час і налаштувати все правильно.

Чи готові?

Чому важлива ефективна стратегія маркетингу за допомогою email?
Email- це тільки один з маркетингових каналів. Електронні листи повинні відповідати тому, що публікується в соцмережах, блозі, сайті і т.д. Якщо в Facebook ви пропонуєте купити джинси
, В блозі говорите про кактуси, а email’и надсилаєте на тему погоди в Атлантиді, то дезоріентіруете ваших передплатників. Зробіть так, щоб всі ваші маркетингові канали доповнювали один одного і говорили про одне й те ж.

Крім того, важливо давати передплатникам саме те, що їм цікаво. Тому, перш, ніж приступати до створення стратегії:
вивчіть свою цільову аудиторію (що її хвилює, що цікаво, про що переживає);
визначте чіткі цілі (продати, підвищити впізнаваність бренду і т.д.);
проаналізуйте розсилки конкурентів (це дасть вам свіжі ідеї і допоможе уникнути класичних помилок).
Стратегії email-маркетингу змінюються досить часто. те,
що працювало 5 років тому більше неактуально. Ринок диктує свої правила. Найцікавіше, що ROI листів перевершує показники від SEO, PPC і контент-маркетингу. Email — найекономніший спосіб просування продуктів, спілкування з клієнтами та досягнення цілей. В середньому за кожен 1 долар, який ви витрачаєте на email-маркетинг,
можете очікувати повернення в 48 доларів!

Тільки є одне але. Ви побачите такий результат тільки тоді, коли упровадите грамотну email-маркетингову стратегію.

Тому, давайте подивимося, які техніки працюють сьогодні, на що необхідно звернути увагу.

Найдієвіші тактики email-маркетингу:
1. Надайте ваші повідомлення
Amazon за допомогою таких послань робить 35% всіх своїх продажів.
70% брендів не використовують персоналізацію в своєї маркетингової стратегії.
Персоналізація збільшує кількість відкриттів на 16%.
Це означає, що, використовуючи дані про людину в своїх електронних листах, ви виділяєтеся на тлі конкурентів.

Використовуйте дані,
які ви знаєте про людину: як звуть, де живе, які категорії товару розглядав. Найпростіша форма персоналізації — звернення до читача на ім’я. Більшість сервісів для автоматичних розсилок пропонують це в рамках свого функціоналу. Наприклад, не «Шановний клієнт», а «Привіт, Юрій».

2. сегментує своїх передплатників
Коли ви сегментіруете свою базу, отримуєте кращі показники відкриттів, вище доходи, більше клієнтів. Найцікавіше, що 9 з 10 підприємців не сегментируют свою аудиторію.

Наприклад, ви організовуєте конференцію в Києві для місцевих флористів. Але серед ваших передплатників є люди і з інших міст, навіть кілька людей з Нью Йорка.
Навіщо їм ця інформація?

Отже, ось кілька прикладів поділу передплатників:

По галузях: наприклад, ви займаєтеся будівництвом. У вас є 2 аудиторії: покупці і інвестори. Як думаєте, їм цікава одна і та ж інформація? Якщо ви розділите ці 2 аудиторії і для першої будете відправляти акції і смачні пропозиції,
а другий новини та звіти, отримаєте набагато кращий результат.
За розміром доходу: в кожному бізнесі є клієнти, які купують тільки найдорожчі пропозиції і є ті, хто обмежується практично демо-версією. Є ті, чий бізнес приносить 6-ти значні суми і ті, хто ледве може впоратися з кредитами. Не повірите, але у них теж різні інтереси.
Якщо ви відправите 1-ї категорії ТОП 5 порад, як заощадити на чомусь, швидше за все це викличе тільки роздратування.
Різні етапи взаємодії з вами: є люди, які тільки 5 хвилин тому вперше почули про вас, а є ті, хто вже купував не один раз. Перших точно порадує якийсь приємний сюрприз або демо-
версія і вони навряд чи готові до агресивної продажу. Другі ж вас вже знають, довіряють і готові у вас купувати. Давайте передплатникам тільки те, чого вони чекають.
3.Сделайте листи зручними для читання з мобільних пристроїв
54% повідомлень читається не з екрану комп’ютера. І ця цифра буде тільки стрімко зростати.

Багато перевіряють свою пошту,
випиваючи чашку ранкової кави. Це перше, що вони роблять. Якщо передплатник отримує лист, відкриває на мобільному, а читати його незручно, як думаєте, наскільки він буде задоволений? Швидше за все він просто видалить повідомлення і відпише від вашої розсилки.

Ось декілька порад про те, як це зробити:

Впровадити адаптивного дизайну електронної пошти.
Більшість сервісів розсилки пропонують це рішення в рамках свого функціоналу.
Скоротіть тему і заголовок. Слідкуйте за тим, щоб читач точно знав, про що йде мова в листі. А текст попереднього перегляду інтригував.
Зробіть заклик до дії великим і очевидним. Текстова посилання добре працює на великому екрані або планшеті.
Але якщо у людини телефон з маленьким екраном, 22 спроби відкрити посилання може викликати тільки роздратування. Зробіть так, щоб на ваш заклик можна було легко знайти, натиснути і відкрити.
4. Тестируйте дизайн листи і кнопки
Тестування покращує ваші повідомлення і ефективність маркетингових кампаній. Наприклад, грамотна email-
кампанія зіграла головну роль в успіху Барака Обами під час виборів у 2012 році. Тестируйте все:

Адреса відправника: ім’я, яке з’являється в полі «Від», має великий вплив на те, відкриє ваш читач лист. Перевірте свою адресу, відправивши листа від імені людини, людини + назви компанії або від вашого генерального директора.
Довгі й короткі листи: зробіть листи короткими і з посиланням на цільову сторінку, або ви створіть довгі докладні послання, які включати велику корисність. Що спрацює краще? Спробуйте.
5. Автоматизуйте email-кампанії, коли це можливо
Електронні листи на основі тригерів — це повідомлення,
які відправляються автоматично в залежності від поведінки людини. Найпоширеніші форми таких листів — «привітальні» повідомлення, email-подяку і «транзакційні» електронні листи, наприклад, з підтвердженням замовлення. Дані показують, що тригерні повідомлення працюють набагато краще, ніж звичайні.

наприклад:
Показник відкриттів для тригерних листів досягають 49%.
Показник кликабельности (CTR) для тригерних послань в два рази вище, ніж для звичайних.
Сайти з найвищою конверсією в світі, ресурси, які перетворять до 40% свого трафіку, використовують саме тригерні листи.
Тільки 25% маркетологів в даний час використовують такий вид листів.
І вони складають всього 2,6% всіх одержуваних людиною електронних листів. Проте, вони можуть приносити вам до 20% доходу від email-кампаній. І причина, по якій вони працюють так добре — це контекст.

Наприклад, уявіть таку ситуацію: ви відвідуєте сайт, переглядаєте товари і додаєте деякі в свою корзину. Але хтось вас відвернув,
і ви йдіть, не замовивши нічого з обраного. Звучить знайомо? Це відбувається з покупцями інтернет-магазинів щодня.

Але що якщо, через годину, ви отримаєте лист, в якому нагадування про забутий товар? З швидкої посиланням на кошик і кодом для безкоштовної доставки або знижки 10%? Тепер у вас більше причин, щоб повернутися.
Це сила тригерних листів. Ось кілька прикладів, які ви можете відправити;

Активація: новий користувач створює обліковий запис, але не використовує ваш продукт протягом перших 7 днів. Надішліть автоматичне повідомлення електронної пошти з інформацією про перші кроки, додайте демонстраційні відео, запропонуйте поставити питання.
Нагадування: у існуючого клієнта скоро закінчиться його щорічна передплата, або хтось не використовує ваш продукт ось уже кілька місяців. Створіть електронний лист, який автоматично відправляється всім клієнтам, через певний проміжок часу з анонсом, оголошенням або пропозицією продовжити роботу з вами.
Сюрприз: лояльність клієнтів — ключ до успіху. Винагородіть постійних покупців, даючи їм щось безкоштовно час від часу. Запропонуйте безкоштовну річну ліцензію на ваше програмне забезпечення, подарункову карту або код купона зі знижкою. Це невелика витрата для вашого бізнесу, але одержуваний результат величезний.
6.
Будьте готові до сезону свят, стежте за календарем
Скільки підприємців починають відправляти свої святкові кампанії за день до свята? На «День святого Валентина» 13 лютого, Хеллоуїн 30 жовтня, а Новорічні пропозиції — 30 грудня? Уявіть, яка битва за увагу одержувача в ці дні.
Ваше завдання — завжди бути на крок попереду конкурентів.

Щоб завжди надсилати листи вчасно, створіть 12-місячний календар розсилок. Внесіть туди як загальні свята, так і ті, які відносяться безпосередньо до вашого бізнесу. Додайте нагадування, щоб готувати кампанії заздалегідь,
і тоді ваші повідомлення будуть приходити точно в строк кожному одержувачу.

7. З’єднайте email-кампанію з іншими маркетинговими каналами
Електронна пошта — зручний інструмент роботи з клієнтами. Але через високу популярність серед підприємців, його ефективність не завжди 100%. Щоб підсилити дію,
об’єднайте його з іншими маркетинговими каналами. Наприклад, рекламою в соціальних мережах. Дослідження показали, що люди, які бачили рекламу в Facebook, а потім отримали лист здійснювали покупки на 22% частіше.

8. Вибирайте правильну довжину теми і її зміст
Для різних кампаній працює різна кількість символів в заголовку і неоднаковий зміст. Такі теми, як «Вау» і «Гей» іноді конвертують найкраще. Маркетологи згодні тільки з одним: найменш ефективні заголовки розміром в 60-70 знаків.

9. Вибирайте найкращий час для відправки листів
Багато повідомлення відправляються в робочі години.
Але не кожна людина може прочитати ваше послання, сидячи за столом в офісі. Тому, не кожна кампанія ефективна в цей час.

Іноді найефективніший час для відправки з 20.00 до 24.00. Цей годинник показує і найвищий відсоток конверсії, і найвищий показник продажів.

Крім того важливий день, в який приходять ваші листи.
Часто повідомлення у вихідні дні ефективніші, ніж у робочі. Тому що людина нікуди не поспішає, і у нього є кілька хвилин погортати поштову скриньку.

Тестируйте свої кампанії. Знайдіть ідеальні день і час відправлення листів. Якщо ваші повідомлення приходять тоді, коли інших листів трохи,
ви виграєте увагу аудиторії і отримуєте кращі показники відкриттів і переходів.

10. Дайте безкоштовну корисність
Всі люблять отримувати щось за просто так. Якщо ви безкоштовно роздаєте таку цінність, то що ж буде, якщо у вас купити щось? Невеликі плюшки, які ви періодично розсилаєте своїм передплатникам підвищують коефіцієнт відкриттів,
переходів і конверсій. Використовуйте!

11. реактивує свою передплатну базу
У вас може бути величезний список одержувачів. Але найбільша складність у тому, що ⅔ можуть бути неактивними. Середня бездіяльність підписних баз 63%. Уявіть скільки це потенційних клієнтів, яких просто потрібно зацікавити!

90 днів — це ідеальний період,
за який новий передплатник може перетворитися в відданого клієнта. Якщо вам не вдалося цього зробити, потрібно терміново його реанімувати. Проводьте експерименти, інтригуйте, викликайте новий інтерес. Тоді ваша передплатна база перетвориться в машину по генерації прибутку.

Більше подробиць — 6 простих способів «оживити» базу email-передплатників,
про які ви не здогадувались.

висновок
Ключ до грамотної маркетингової стратегії — правильний план. Давайте розглянемо його крок за кроком:

Вивчіть аудиторію. Хто вони? Що їм цікаво? Чому вони не будуть відписуватися від вашої розсилки? Як тільки ви складете точний портрет своїх передплатників,
зможете ділитися з ними максимально корисною і цікавою їм інформацією.
Задайте правильні цілі. Чого ви хочете досягти за допомогою рекламної кампанії? Збільшити відвідуваність заходів? Підвищити середній чек? Направити більше трафіку на сайт? Будьте терплячі. Ваша кампанія не принесе вам миттєвий результат.
Але в міру збільшення передплатної бази ви зможете збільшити конверсію і отримувати більше прибутку.
Визначте цікавий і корисний контент. Що цікаво вашим передплатникам? Чому вони повинні відкривати ваші листи? Зазвичай email-кампанії — це поєднання рад / промоакцій / знижок / опитувань і святкового контенту. Виходьте за рамки таких листів.
Створіть то, ніж одержувач захоче поділитися з друзями. Це збільшить вашу аудиторію. Визначте тип інформації, який резонує з вашими передплатниками. Потім, використовуйте таке розуміння для створення нового контенту.
Визначте оптимальну частоту відправки. Якщо ви будете занадто рідко нагадувати про себе, про вас можуть забути.
Але як тільки ви почнете бомбити своїми листами клієнтів кожен день, від вас почнуть відписуватися. Важливий баланс. Знайдіть ідеальне кількість повідомлень в тиждень / місяць / рік і дотримуйтесь цього.
Як тільки ви створите стратегію, використовуючи всі поради, наведені вище, побачите, як ваші продажі різко злетять вгору, а чеки збільшаться.
Тому не ігноруйте жодного пункту.

Related posts

Post a Comment

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *