Scroll to top

Кейс: Основні фактори, які впливають на просування комерційних сайтів в Гуглі

Сьогодні я хочу розповісти про основні чинники,що впливають на просування комерційних сайтів в Гуглі.

В першу чергу варто зауважити, що в Гуглі вплив поведінкових факторів трохи менше ніж нічого. Що б там гугловоди не говорили про те що вони піклуються про користувачів, на ділі можна сказати, що на поведінку користувачів Гуглу всеодно. Це історія як з Фейсбук — дизайн в Фейсбук ніякий, але Цукербергу плювати на це.

Тому якщо ви збираєтеся просувати сайт під Гугл, поведінкові фактори тут матимуть меншу вагу. Теорія Гугла на ранжування сайтів заснована не «теорії демократії» — Чим більше за тебе «голосують», тим кращий твій сайт.

Тобто чим більше залишили посилань на твій сайт, тим кращий твій сайт. Посилання з будь-якого ресурсу сприймається як «голос» за твій сайт.

Зрозуміло Гугл навчився розрізняти спам і природні посилання. І враховуються тільки природні посилання. Але не варто сприймати посилання на сайт в його звичайному гіпертекстовому розумінні.

Для Гугла природним посиланням є наступне:

  • Посилання розміщене на сайті за якою йдуть переходи.
  • Переходи з будь-яких видів Мессенжерів.
  • Прямі заходи на сайт.
  • Переходи на сайт з пошуку за назвою сайту.

Трохи поясню, що кожен з цих термінів означає.

Посилання розміщене на сайті за яким йдуть переходи — це звичайні посилання по якій йдуть переходи. Зазвичай такі посилання розміщують на форумах і блогах. Впринципі 90% таких посилань можуть бути розміщені виключно на форумах і блогах, і більше ніде. Решта 10% це якісь рекомендаційні сервіси нібито Яндекс.Маркет. Але ці сервіси також можна віднести до форумів і блогів.

Я думаю всім зрозуміло, що ніякий комерційний сайт не розміщуватиме рекомендаційну посилання на інший сайт. Це просто неможливо.

Посилання на сайті може бути як рекомендаційним, так і навпаки негативним. І ефект від такого посилання буде не меншим ніж від рекомендаційного.

Переходи з будь-яких видів Мессенжерів — сприймається Гуглом як 100% рекомендація цієї сторінки сайту (куди йдуть переходи). Тобто певна людина кидає іншому в Скайп (як приклад) посилання на інший сайт, де він що купував.

І зрозуміло це є 100% рекомендацією. Накрутити такі переходи практично неможливо.

Прямі заходи на сайт — це коли назва сайту вводять у вікно браузера.

Під цими переходами ми маємо на увазі і переходи і з Мессенжерів, бо Метрика не розрізняє ці переходи.

Переходи на сайт з пошуку за назвою сайту — це коли на ваш сайт переходять з Пошуку за назвою вашого сайту. Наприклад «Rednex Online»

Зазвичай таке роблять для вже трастових сайтів і молодим сайтам складно отримати такі переходи. Але знову ж таки працює спосіб з візитками.

Загалом то посилання це 70% успішності просування вашого сайту.

Ваш бюджет на просування сайту на 80% повинен йти на посилальне просування.

На мій погляд потрібно розділити посилальне просування на 2 етапи:

Переходи з візиток

Крауд-маркетинг

Розбийте контрольний бюджет на ці 2 етапи і чекайте підвищення позицій сайту.

Інші фактори в Гуглі впливають дуже слабо.

Наприклад регіональність в Гуглі практично не працює.

Ваші комерційні запити в Гуглі можуть показувати сайти з України або з Москви.

Вплив тайтлів для ранжирування в Гуглі.

Тайтли впливають і чим менше слів в тайтл тим краще ранжується дана сторінка в Гуглі. У тайтл потрібно вказувати ваш товар + регіон просування.

Наприклад: Шафи-купе в Тернополі.

Не потрібно вказувати зайвих слів. Виключно головна фраза під яку просувається дана сторінка.

Вплив дискпрішинів на просування в Гуглі мінімально. Слова з діспрішина сторінки формують сніпет документа в Гуглі, але будь-якого глобального впливу не роблять.

Текст і ключові слова практично не впливають на просування в Гуглі. Головне не переспаміть текст ключовими словами.

В цілому в Гуглі головне це природні посилання. З ними і працюйте. А на решту можете покласти «болт».

Related posts

Post a Comment

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *